nerais

Wednesday, July 1, 2009

balit ke keadaan asal

lamak dh x updet blog koh.mcm2 jk situasi n perkara berlaku sepanjang ya x d abadikan dlm tulisan.minggu tok balit mcm biasa d rmh kch tp be beza sbb aku d x tinggal sorang gik ada udang.minggu tok udang stat keja n aku la ngambik kontrek anta n ambik nya balit keja.sungguh bertentangan dgn rutin harian aku time diam sorang.yg tiap hari bngn ngando(lps suboh tdo udik).kinek tok lps suboh nyiap sarapan sblm anta udang g keja.dh balit dr anta udang xpat pulak mata mok nyambong tdo.minggu tok blom start klas.so diam d rmh tdo n diat muvi rah laptop jk.sungguh bosan.dh bosan diat nuvi aku tdo.aritok tek meg agak aku ngajak lunch.meg spon makan kepsi(adoh...camne aku mok diet tok..dh urg blanja gne gaya nak nulak nak).rezeki jngn d tolak musoh jngn d carik.meg dtg rmh aku bok bngn tdo(tertdo lekak diat muvi) dhla ya blom mandik pagi gik.sak ati jk urg nunggu aku bersiap.nasib juak aku bersiap x timing.lekak makan meg anta ku blt rmh.pasya aku lepak ngn meg d opis nya sementara nunggu ambik udang.mmg bosan kan rutin idup aku.minggu dpn berubah balit rutin aku.mesti merancang sesuatu pekerjaan sak nya bermanfaat.

1 comment: