nerais

Tuesday, December 16, 2008

mak datang ambik ku yeyeye..

x sangka mak dtg kch ritok..ambik aku...hahaha..rasa dsayangi jk...pegi soping ngn noor tek jmp wa rana..nor meli mandian apa ntah rega rm3.90..carik nk paling murah..rimarek g saberkas ngn mimi n kilah..ada jumpa selimah ngn jemi..sempat juak la borak2 kejap..urg penganten baru la katakan..balit rmh bt kw petang tek..melobo jk surat..isok plan nak renew road tax anjang..x lamak gik pat claim rebat la anjang..angah udah merasa riya...tinggl rmh kkk tok seharian jk aku tdo..almaklumlah xda keja..main intenet sepanjang ari boring juak..bergosip ngn meg dlm YM tek..antu juak miak ya..ada misi tersirat ndah...dh la ngula time keja..mak x sehat ritok..mala jk tdo..mak batok2 berkahak..nyam nyam nyam...musa meragam jk ritok tek..rindu ngan ummi nya la ya..xpa mlm tok babah nya ambik ummi nya...aku makan mlm tek bnyk kali jk..kelaparan alu jk padahal dh mkn siang tek..rangkak kali jk..angah ngn udang nyrh meli present burfday mak..beli bantal besar k engkah rah lantei..pegi d spring la aku isok carik nya..arap2 ada n aku x mls..

No comments:

Post a Comment