nerais

Monday, February 23, 2009

Kisah “nyah” d kopi O korner

Hari rabu minggu tok tek aku,mak n boi g minum pg d sia.msk2 jk kedey alu nemu muka nyah.bnyk ada jk.nk djadikn cerita tek time crk meja k mkn, boi terlanggar la seorng nyah yg bole thn juak la berisik nya.alu nyah ya dgn muka kenja nya mdh boi langgar nya sampey juak nya nk bsr ya x d diat.aku dh nahan tetak time ya.pasya ingt abis smpe sia jk.pasya nya ngucpkn ayat keramat.sampe bila2 aku ingt.hahaha.nya mdh apa mok tauk..tang gelik2 jk nengar.nyah ya mdh “yala urg bujang tok melanggar urg dara”.aku pecah tetak dpn2 ya juak.ng sengaja sue nyah ya.adoooh.leput atiku tetak.kakya mek2 mak xpat diat muka boi,mala jk rs nk tetak.adohai…adik aku pn diorat nyah.mcm tdk jk.komen ckit lok…

2 comments:

  1. nor kan hensem..nang la diorat nyah...gikpun, nya kan gagak di rimba..ahaha

    ReplyDelete