nerais

Tuesday, February 24, 2009

test drive "rania"

smpt agk kkk anta borg kusus kawen.pasya smpt ndah test drive.huahuahua.best ehs.comfortable.aku udh memasang angan2 mendptkn mira.beli dr anjang.tepksa la keja keras dr skrg k byr mira.hahaha.sak ati jk anjang ngn aku udah memasang angan2 memiliki mira.nya harus berterimak kaseh ngn aku sbb berjaya kelaka ngn mak.spt biasa la aku tok kan kaki bodek.terpedaya juak mak.rimarek bok blt dr kmpg.ada ndah basmi keja ngn rasid.berani juak nya menjejak kan kaki dlm rmh mak.hahaha.nang xpat diat muka nya la aku mala jk tetak mengenangkan sikap nya ngn mak dolok.yah..sak rasa nya.komen lok udang,anjnag...udang, comfortable kali jk mbak rania..ko mst cuba mn dtg kl tok..auto gitu

3 comments:

  1. apa n plat rania???basmi da sik berdendam ngn mak ka>>ada sik ya minjam henpn gik??hehehe

    ReplyDelete
  2. apa hal gik nya nak berdendam ngan mak?nya yg salah dlm hal ya...patut nya rasa malu dan insaf..

    ReplyDelete
  3. tau takpe..plet rania mn x slh QAP 3994..xsure juak.tnyk kkk mn mok keterangan yg lanjut

    ReplyDelete