nerais

Tuesday, March 3, 2009

sambongan cita rompuan yg menensenkan d rhb ya..(stlh direquest oleh udang n anjang)

cita nya camtok.aku try byr keta make deposit machine rhb d satok sia mlm sblm ya tp transaksi aku dibtlkn.aku pn x sure juak la phl.maka udah suma benda nk dmintak mesin ya aku taip tp apa kah kesialan mesin ya @pun ada kesialan lain yg terlibat maka transaksi x berjln.maka udah dimintak duit.so au mskkn la jmlh duit nak diperlukan.ingat dpt tek.sekali diat duit aku kuar suma.pecah palak ku mike.so,isok ya aku tnyk la sorg pompuan nak bertugas d kaunter rhb(yg xpat dinyatakn d cne lokasinya).nya mdh eku x engkah no akaun sbb ya la transaksi ya dibtlkn.tp memang pompuan ya 100% x logik.aku mok dibulak nya.yg ku heran mun mk byr ya xbole make no keta kenak la ada choice make no keta @ no akaun.bgs nya molah byr mesti make no akaun jk.aku rasa pompuan ya memang xtauk tp suka nak molah tauk.mls gik ku mok kelai ngn urg nak eksen pande tp sbnrnya paloi.muka pun dh tauk.alu aku mdh apa2 jk la.aku nerang panjang2 pn muang aik lior jk.kompom pompuan ya x paham.last2 aku berlalu d sia n molah muka x puas hati(phm2 jk la aik muka aku nak xpat ditapok tok).heran jk cdak kaunter lain diat aku.aku bkn apa,mn nya mdh nya xsure ka apa ka dpt ku ampun.tok sik ng kompom jk mdh aku mpun transaksi ya x berjaya sbb x make no akaun.dr dolok udah aku coba.penah la juak nanyak ngn urg dkt rhb sia juak tp laki.tp laki ya mdh mngkin kesalahan sistem cdak sbb rame urg menghadapi mslh mcm aku.ya dpt la juak aku terimak.maseh dpt diterimak akal gik n ngakuk kelemahan sistem cdak.yala pengajaran d ctok ibohla pande2 mun dah tauk dirik bodoh.bikin panas jk rompuan ya.tang cun juak kenak aku nak mok juak tok.kompom kenak komplen.ya la citanya tek udang n anjang.mok tauk glak.bkn ka terok dh rompuan ya knk anok aku.

No comments:

Post a Comment