nerais

Thursday, April 2, 2009

minggu yg sunyi..

minggu tok blt kch diam sorg2 gik.makin diam sorg2 makin bnyk d pike.dh la dh 2 minggu ku x ngaja.minggu tok tek ku kenak sakit " gatal" allergic.bkn gatal nk lain ya.abis badan ku gatal.mok x mok g klinik juak la.x sangka ku poliklinik bukak sampe mlm.bok tauk la aku tek.ng xtauk dunia la aku tok.aku g klinik ngn flinda.dpt juak sep bajet drpd pg kelenik byr.sm juak consultation nya.hahaha.zaman kemelesetan tonomi tok aku pn ambik lngkah berjimat cermat.x leh makan luar (bkn nyaman pn d masak cdak) nyaman gik mkn sadin dlm tin.ada juak kedey makan rasa hampas jk mknn nya.yg ku heran ya mok juak urg berduyun2 pegi kedey ya.nama kede ya xpat di expose d ctok.aku tensen ngn maxis sbb lelah ku topup tp dimkn nya duit ku ya.memang sewel maxis ya.boikot bok tauk.ari marek masak spageti k sedekah ngn kawan.semadi jk ku masak sbb senggaut.alhamdulillah abis juak brg mkn nk bertaun dh dlm petais ku ya.aritok tek ada present brg tp blom plh pn teks nya.nasib bait ada flinda nulong aku crk info.mn nk nunggu aku sak tahan jk aku tdo sepnjg ari d rmh.bkn sengaja pn.tok suma gara2 makan ubat gatal ya nk molah ngantok.pegi rmh kkk tek.ada artis molah penggambaran d unimas.sak muka artis ya bertempek2 jk ngn podar.lain alu jk dr dlm tv.sah2 jk bkn kacak ori.muka kedak belabau sidep

5 comments:

  1. mesti sidak merik kitak piriton nak..ada ubat sapu sik?mun makan ubat gatal ya jgn drive..bahaya tauk..kmk tok sayang ngan ktk..hehe...

    ReplyDelete
  2. eh..lupak mok nanyak..belabau ya apa?mek tauk sidep ya angus..td jumpa patient melano ngeso skill kelaka melano indah...sak tersekat2 jak..

    ReplyDelete
  3. belabau ya mksdnya "tikus"..apa la...nama jk urg melano dlm surat beranak.artis ya ka??rizal af..dafi spa q..nk pelakon rompuan ya x glemer..pelakon murah

    ReplyDelete