nerais

Friday, April 17, 2009

serawak version

curi tag dari udang (versi serawak)

1) sekolah ney agik best? menengah ke rendah?

* secondry.

2) apa makanan rah kantin nak sik boleh dilupak?

* nasik lemak dlm pirin besi poni.

3) subjek nak disuka & dibencik. kenak?

* xda perasaan nk suka @pun becik,suma sma ajak ku rasa.

4) denda nak paling terok and sebab kenak denda?

* kenak srh berdiri atas kerusi masa pom 3 sebab mbak nasik dari kantin nak diengkh dlm pirin besi poni dlm klas.time ya skolh mula2 x mok make plestik k engkah makann sbb nk jaga alam sekitar la konon..konon ajk.masa ya x bole mbak makann berat kdk ya time klas.time ya bkn sengaja pun,baruk jk abis meli mknn udah bebunyi loceng abis rehat.last2 mbak dlm klas tapok debah meja.udah nama debah meja full ngn buku, gugok la tapak nasik ya.besar ada jk bunyi (phm2 jk la mn pirin poni ya gugok,mok bergegar dunia arum pebulak) n nasik mengambo sia sitok.katoi ngn cikgu Kiing.kak ya alu kenak denda beramai2 mekorng mana nak terlibat.

5) pileh sigek hari nak paling bosan d sekolah?

* time cikgu juaher ngaja.siap nganok mekorg sekelas pengembak virus JE (time ya glemer virus ya) yg berasal dr perumah BABI..ng mintak paluk cikgu ya.udahla penah nyewa rmh bapak d kch duhal.berani nya ya.

6) cikgu feveret?

* xda cikgu nk ada x faxtor sampe bole molah aku kagum n mnjdkn cdak cikgu feveret aku.

7) brg nak xpnh tgl ms g skolah, slain dr pen, buku, pnsil case, etc

* stokin n kasut sekolah,selepar jepon.

8) perasaan time nunjok repot kad ngn mak bapak?

* xda perasaan sbb rslt sampe rmh dolok baruk aku dtg rmh mbak repot kad.sik surprise agik.

9) pernah sik jeles bila member dpt markah tinggi? apa d polah?

* aku tok bkn penjeles dlm hl2 kedak ya sbb aku rasa aku slalu dpt mrkh plg tinggi wlupn x(perasan terror..terrorism).

10) jawatan plg besar pnh dipegang d skolah?

* BADAR aka Badan Dakwah Dan Rohani (Biro Disiplin).Pecayak ka sik, takorng msti pecaya (mcm bukan aku jk).tapi masa ya jd nakibah nak paling dibencik miak n selalu muli mbiak.

11) rndu sik nak balit skolah agik?

* sik sbb hidup jd urg dewasa best agik.

2 comments: