nerais

Wednesday, November 5, 2008

AGROfest 2008....
















agrofest riya aku nulong meg jaga booth nya..nulong berduit la..hahaha..mula2 ya boring juak la sbb x rame glk pelanggan...tp makin hr mkn best sbb dpt diat mcm2 urg..nang siap la urg d umpat sia..hahaha..dpn booth mekorg ada company sabah jual ubat "can cure 600 penyakit" konon..konon ajak..rame ada juak urg beli sampe boss meg pn x ketinggalan juak..petobatt juak mekorg mok rasa..sbb mn salah sorang dr mek 3 cuba ubat ya putus kawan..ney ndak x brani..sekalo juak la...tahan jk la ema n meg mok beli ubat ya...hahaha..





mcm2 perkara berlaku time jg booth ya..d kaco oleh urg tua lepeh x sdr drk..ngutik ada juak..pasya kenak anok pelanggan la..mcm2 la..ada juak la kenangan manis n pahit..pendek kata mcm2 la perkara berlaku..best juak la..





pasya ari ke 4 jg booth ya sweater aku ilang..berayan..dh d crk tp x jmp..rugi ada juak aku..tp pa ble buat...dh nk ilang..mok d ganti baru kali..nang hampeh juak...





aku meli pokok durian n rambutan anak sekolah k emak...sempat juak mak mesan...





xda nk best juakla..cuma mulut nk x henti2 terkunyap2 ms jaga sia..ng xda keja la..tp blt rmh pn kepak juak rs..alu tdo smp pagi..padahal xla gine2 meg ho..komen kit lok meg..ney tauk ko ada nk k tambah....





aku uplod lok pic ms mekorg boring2 jg sia lok..xbnyk la

1 comment:

  1. ne gik komen aku tok...aarrrgggg!!!
    tok yg k3....pahal aku xbjaya jk komen...
    dh expired cita tok baruk pat komen
    pasal agro fest tok...best juak la...
    pat cuci mata...5hari gik ya...hehehe
    mcm2 jk kejadian...hehehe
    last but not least.pertanian adalah perniagaan...

    ReplyDelete