nerais

Tuesday, November 11, 2008

exam FeVeR minggu tok...

minggu tok stat exam..ari marek first exam ebm..bole juak la jwb tp ntah btl ka slh..aku pn kurang pasti d sia..pas exam rimarek d Desa Ilmu stlh kesekian lamanya x g sia..neman ema meli waffle..ngidam ndah miak ya..aku tek alu meli waffle juak k noor..pas blt dr DI ya ujan lebat alu juak..aku anta ema ke fak ambk keta nya..sekali diat boi ya tdo..lelah aku kontek nya mk ambik thumbdrive..last2 blt jk la rmh..tp mlm tek aku tdo rmh kakak sbb mls nk ulang alit ke bt kw gik..x nyaman nyawa ku ninggl rmh ya sorang2 x berpenghuni..lps mghrib aku trn unimas agak nor ambik thumbdrive..waffle nk ku beli ngn nya tek alu kembang ko tan dh sejok..pasya agk rmh kakak anta brg n mkn malam sekali..laok sambal belacan ngn manok ngan sayo kobis..pasya trn hostel mimi g lepak ngn nya...dlm pkl 10 lbh aku blt rmh kakak..ingt mk studi tekno k exam ritok tek..tp lps sigek chepter alu ngantok..tdo la aku smp pg..nama jk nyain jam pkl 4.30..sekali diat pkl 5 lbh juak bngn..ya nama abu2..senggaut la aku blaja lps bngn pg tek...sempat juak la abis kan studi chapter tek..hehehe...mesti dpt punya..dh nama benda last minit..suma bole..aku mimpi ngeri mlm tek..aku mimpi rmh bt kw kenak msk pencuri..abis suma brg rmh mengambo oleh pencuri ya..pasya tv kiut aku ya ilang..nak ku heran bila ms rmh bt kawa hi fi ndah..tang hi fi ya x d ambik pencuri ya..heran juak aku...nama pn mimpi..lepas bngn tdo ya beliang jk rs atiku..nerves pn ada..apa ndak ka petanda mimpi aku ya tek..mintk d jaohkn d pencuri rmh ya..hrp2 roh bpk jaga rmh ya bgs2..amin...aritok tek exam tekno aku kuar awal..soalan pn ok juak..bole juak goreng2..hehehe...lps blt ptg tok plan aku mok byr anjang mpun bil brodben n byr keta nya nk udah overdue ya..isok pg mk agak ex cikgu jimin mintk buku teks jimin..ini arahan mak..pasya mk g progressive insurans dekat jln hj taha sia anta borang mak..bnyk juak keja aku tok..mok ajak wahyu study stat sm2 la..boring studi srg2..aokla..lpk cita tek..bulan tok bil api ku d biayai oleh kerajaan..hahaha..suk aku..8.84 sen jk bil apiku bulan tok..berjaya juak aku mencapai target..mesti meg jeles tok..

2 comments:

  1. menakutkan juak mimpi ya..nebes juak ku nengar...

    ReplyDelete
  2. exammm....stdy....stdy....
    dah hbs exam kta carik keja part time molah bangunan baru kat unimas...hehehe

    ReplyDelete