nerais

Wednesday, November 26, 2008

jalan2 cari pasal d bandaraya kch..

Setan na juak tenet tok..lelah ku naip blog tek..last2 dc..kuang asam..aritok tek ngn udang jln2 sektar kch..mcm2 plh mek2..g anta laptop ku ke saberkas msk emergency wad..pasya anta henpon udang k bikik d tabuan..g padawan byr cukai pin2..nasib x sesat.g teck kwong juak tek beli brg pesan mak bersama2 beras wangi nya..sian mak sik selera nk mkn mun make beras lain..sikit jk mak mkn…kol 3 tek g perodua mk serbis wieda..pompuan rah kaunter ya ingt ku xda plh appointment..alu nyrh aku nunggu ndah..gago kali juak..sekali diat aku dh plh appointment rimarek..x cyk ngn muka aku kali..pasya dh la lmk nunggu serbis ya ..aku nyrh cdak ato handbrek aku n tayar..kerin aku nunggu..dhla urg tkg serbis tanggalkan aku mpun ayat nk atas cermin keta ya..pasya bg menutup kesalahan nya ya ..d selotep nya ..dhla xda hasel lalu jk..isok blt kmpg pas ambik rodtax mak..huh…penat nya idup..bercuti sakan la aku..malas mk piker studi..CUTI2Malaysia…

No comments:

Post a Comment