nerais

Thursday, November 20, 2008

heppi burfday 2 me....

hepi burfday ngn aku mpun..sedeynya terpksa stayup mlm burfday sbb polah asemen..ng x sangka aku mk juak bngn pg tdk...dh la last2 minit pandey xjd present ndah..punah harapan aku nk cuti terus..xpa jk la yg pnting suma slmt..sms dr mimi n linda x kenak layan kotan gago glk.mlm marek dgn wahyu g polah stat rah saddad..thanks wahyu tolong aku...kawula kawan time susah n perlukan pertolongan..jasa mu akan ku kenang..dh la ari marek g wisma saberkas sorang2 meli ink..abis duit..keja punya psl..aritok tek awal aku trn unimas ingt nk print projek sekali diat xjd last minit..buang masa i jk..aritok wahyu dtg gk nulong aku polah stat..mcm mahaguru la nya tek..hahaha..pkl 2.30 bok mkn tghari..lpr nya perut..ujan lebat..aritok dpt bonus hari jadi percuma dr xpax..best..

1 comment:

  1. Hepi birthday cik..dah tua dah kitak..dah boleh masuk dalam golongan andartu..haha...sabar jak lah..belajar jak benar2..sabar banyak2...sikit gik ya....

    ReplyDelete