nerais

Saturday, January 3, 2009

Ari isnin selapas kejadian…

Ari ya aku xda polah pa2.mok tepon hjh Julia ya tp aku kan malu nk tepon urg.mcm xtauk penyakit aku nk sgek ya.lebeh2 gik aku x kenal urg ya.last2 aku nyrh meg tepon kebatulan nya lepak d rmh aku.meg aok jk.thanks meg.meg menyamar jd aku.dh lekak tepon tek bok la tauk rp2 nya mak nya cleaner d sia.aku ingt la staff sia.xpa la as long as nya dpt nulong aku.nya mdh mn aku agak bnk ya isok nya aku tepon nya la.ari selasa ya jam alu pasa.petang bok aku g bnk ya agak hjh ya.pas blt dr unimas aku blt tdo d rmh.tang tiba2 jk rs ngantok nk mampus.ptg pkl 3 lbh bok trn pasa..kakya tolak jam sampe a sia dlm pkl 3.30.dhla ssh kali jk crk parking.pasya jmp la auntie ya dpn bank islam ya.nya terus berik aku duit ya.nya mdh nya nemu terperosok debah mesin atm ya.mula2 nya nanyak ngn pegawai sia gney ngn duit nk gugok ya.pegawai paloi yam dh cdak x bertanggongjwb misal duit ya gugok d luar mesin atm.mn dlm mesin bok cdak bertangungjwb.hampeh ada jk.berloya la aku ngn auntie ya tek.lmk juak la.sempat berkenalan ngan makcik ya.kakya balit rmh dgn gembira sbb dpt blt duit ya…aku nak molah kesimpulan lok..

No comments:

Post a Comment