nerais

Thursday, January 8, 2009

kadang2 terpaksa juak molah benda nk kt x suka...

ari tok tek pegi unimas cuba dftr BM.maseh juak xpat.tensen juak la.dh la tepon cls xpat mala jk renjes.last2 mok x mok nunjuk muka d sia juak la.jumpa gk laki kaunter cls sia.adooh..polah jk la muka x malu.yala kadang2 kita tok terpaksa juak molah benda nak paling kita sik suka..apa ble buat nak.aku d student interraction rum tok,on9.sementara nunggu boi abis klas ptg tok.mok balit kampong ngabas mak.takut nya juak nak mdh ngan mak hal aku tok.tapi mok x mok terpaksa juak la mdh.hrp2 mak memahami.yala,aku dh lelah molah benda nk aku x minat..mulai dr skrang aku juz nak molah benda nk aku suka..sak ati ku senang..bukan nya molah sesuatu nak aku x minat semata2 nk memuaskan ati urg lain.last2 aku nk sakit hati..tp aku pecayak,urg nak sabar akan dpt ganjaran drpd Allah SWT.ingt ya ajak..mun x kinek ..kelak2 dpt la nya..so,bnyk kan lah besbr..ney tauk apa nak Allah turunkan ngn kita smada kesenangn @ kesusahan..ada la hikmah di sebalik nya..AMIN...

No comments:

Post a Comment