nerais

Monday, January 12, 2009

berterus terang bukan nya sakit pun..lega ada la..

ari khmis ya aku blt kmpg ngan nor.nerves rasa nk mdh ngan mak aku terpaksa msk sigek sem gik k ambik sigek paper sial.ari khmis ya rilek lok,gk nyimpan kekuatan nak mdh hal ya..last2 ari jumaat pagi lekak sarapan aku mdh juak ngn mak.nasib bait juak mak memahami.ckit pun nya x mrh ngn aku.aku rasa beruntong sbb ada mak nak memahami n sentiasa berik galakan dlm apa juak nk aku polah.aku pn nangis2 jk cita.mak mdh,nangisla puas2 kinek tok..kelak ko xpyh nanis gik.mungkin juak ada hikmah d sebaliknya.AMIN...aku pdh la aku mk crk keja sambilan.mak ok jk tp nya mdh mn gaji juz rm200-rm300 iboh jk la.x pulang duit minyak.mn lebih ckit ok juak la.aku pdh la aku rasa bersalah jk diam rmh x molah apa2.mak nasehatkan aku,doa jk bnyk2 ngan tuhan.dlm bnyk2 doa ya ada juak la sigek doa kt nak d makbulkan tuhan.bnykn baca qoran k molah hati tenang.sedeh ku nengar nasehat mak ya.lps jk meluahkan benda ya ngan mak hati aku rs tenang.aku xda rasa kecewa n kesal.aku juz hrp apa nk terjadi ya ada hikmahnya.mayb juak mn aku jd grad tauntok,aku dpt keja aoh dr mak.aku mngkin rasa aku maseh d perlukn k jaga mak.dr peristiwa tok aku dpt belajar erti ketabahan. aku rasa dugaan aku ya brk ckit.ada gik org lebih terok gik.aku mesti bersyukur iman aku maseh tetap n kukuh n x molah benda2 yg bole merugikn dirik sendirik.thanks juak ngan kakak nk dh bnyk nulong n berik sokongan aku selamak tok dlm usaha aku nk ngabiskan degree.anjang n angah juak thans bnyk2 atas bantuan kewangan.udang nak tempat aku cerita mslh aku,thanks juak sbb sudi mendgr.pendek kata thanks ngan suma family sbb jd ahli keluarga yg memahami.Lastly..thank u Allah atas pemberian tok..(nang mcm bkn perkataan aku jk tok..phl aku tiba2 tang alem jk bunyi..mcm tidak jk)

3 comments: