nerais

Saturday, January 3, 2009

Sambongan cita ku tek..

Miak laki nk kamboh tek mdh ngn aku nya kenal ngan urg sia.aku pn xtauk gney la related nya ngn urg bank ya.tp yg pastinya nya mdh dpt nulong aku.aku aok jk la.miak ya nepon mak nya ndah.aku pn x phm juak apa kaitan kejadian tk ngn mak nya n gney mak nya bole nulong.nya siap berik aku no tepon mak nya k kontek sbb nya mdh mak nya kenal ngn urg sia.nama mak nya hajah Julia.aku aok jk la dh urg nak nulong.mn nya nipu aku apa bole buat juak.bertambah malang gikla aku tok.miak laki ya tek pn muka bole tahan juak. hahaha. sempat ndah aku cuci mata.alu la mekorg bersurai.sblm ya smpt juak aku mntak no fon nya.aku mdh in case ada pa2 la.sak nak ngambik kesempatan.haha.mok juak miak ya brik.siap nanyak namanya gik ya.xmok ndah nyebut namanya,mok juak mdh nama nya ada blkg baju nya.paluk jk la dr blkg.Maslin namanya.nama pelik ney ndak malu nk nyebut.pasya aku pn blt rmh dlm keadaan kesal.mungkali duit rm50 ya duit aku nk anjang srh ambik tek k blanja.aku ingat bukan reseki aku la ya.tp nsb juak miak nak kebetulan mak nya knl ngn urg sia.to be continue…

No comments:

Post a Comment